Cimbla

Long time

Publicerad 2017-05-24 11:58:48 i Allmänt,

Har inte haft lust att blogga på ett tag. Mår sådär i huvudet. Lyckopiller hjälper inte alls och inte samtal med psykologen heller tyvärr. Känns inte rätt för mig och jag blir stressad.


Fått svar på röntgen, så obeskrivligt skönt. Fynden de hittade är i stort sett borta. Bara ett stråk kvar i vänsterlungan. Härligt!

Har även opererat mig nu. Äggstockarna och äggledare borta. Skönt. 
Blev lite knas på operationen. Andningssvårigheter så jag fick en tub nerkörd och massa syrgas. Sen fick jag problem med kisseriet. Hoppas det vänder snart. Imorgon har det gått en vecka. 

Har börjat träna tabata. Så jäkla kul! Jobbigt som fan och jag är däckad i två dagar efter men det är de värt för det är verkligen jätte roligt. 

Imorgon är det dags för lekparkshäng igen. Ska fixa lite negerbollar. Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Tvåbarnsmamma som skriver om min vardag och mitt liv. Stör du dig så läs inte, ni andra: välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela