Cimbla

Kris

Publicerad 2017-03-30 22:38:41 i Allmänt,

Nu va det ett tag sen jag skrev igen. 

Mår inte alls bra. 
Har börjat gå hos en cancer kurator. Det känns ok. Jag är inte direkt en person som öppnar upp lätt så vi får se, ger det några gånger iaf. 
Eftersom jag hamnat i en depression fick jag även träffa min nya onkolog. Hon berättade att jag kommer få ha henne och det känns bra att inte behöva ha ny varje gång som många andra har. 
Hon va jätte gullig och lätt att prata med, inte stressad. 
Min förra som flyttat va oxå jätte bra men lite för stressad. 
Har börjat med antidepressiva. Ville egentligen inte det men jag fick en svag sort så jag lovade att ge det en chans iaf. Hon hjälpte mig även att få en ny röntgen eftersom mina symtom blivit värre. Skulle egentligen vänta tre månader till men nu gör jag den nästa fredag. 
Jag är livrädd. 
Det tar väldigt mycket på krafterna att hela tiden låtsas att allt är bra när det inte alls är det. 
Känslorna jag har inom mig nu är inte alls roliga. 
Ibland även fast jag är bland jätte fina människor så känner jag mig ensam. 

Nu ska jag försöka sova. Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Tvåbarnsmamma som skriver om min vardag och mitt liv. Stör du dig så läs inte, ni andra: välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela