Cimbla

Depression

Publicerad 2017-03-13 14:57:53 i Allmänt,

Så har det kommit. Man verkar inte komma ifrån det hur man än gör men just nu är jag deprimerad. Den sista veckan har jag känt mig mer nere än på länge och just nu är det inte alls kul. Va och tog min andra zoladex spruta idag. Började självklart gråta där inne så om två veckor har jag en läkartid. 


Idag ska jag även börja den sista delen i medicineringen jag ska äta tabletter varje dag nu i ett antal år. Jag hatar tabletter. 
Har fortfarande fruktansvärt ont i min kropp, förmodligen kommer jag ha det resten av livet. Känns jättekul inte. 

På torsdag är det dags för operation igen. 
Då tar de bort äggstockarna och äggledare. Har många tankar runt det. 

Har iaf hunnit med och haft en tjejfest. Mina kompisar är verkligen de bästa som finns. 

Skulle kunna skriva hur mycket som helst men just nu har jag inte orken. 
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Tvåbarnsmamma som skriver om min vardag och mitt liv. Stör du dig så läs inte, ni andra: välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela