Cimbla

Sista behandlingen

Publicerad 2017-01-16 18:39:30 i Allmänt,

Nu va sista behandlingen gjord. Så skönt! Picc-linen är borta. Självklart skulle min kropp krångla lite så jag började blöda. Tryckförband tills imorgon. 

Denna gången va Emmie och Emma med så emmie skulle få se hur det går till. Hon tyckte det va tråkigt. 
Min sköterska tyckte att jag såg pigg ut. 
Känner mig inte så pigg. 

Illamåendet har redan börjat dock inte så kraftigt än. Men jag går runt med en äcklig känsla. 
Hoppas det inte blir alltför illa innan torsdag då tjejerna åker. 

Nej nu ska jag försöka fixa lite mat. 
Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Tvåbarnsmamma som skriver om min vardag och mitt liv. Stör du dig så läs inte, ni andra: välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela