Cimbla

Sjukhuset

Publicerad 2017-02-15 07:46:10 i Allmänt,

Nu va det ett tag sen jag orkade skriva. Har varit så sjukt trött och haft massor att göra. 


Fyndet de hittade i käken är undersökt och tack o lov va det bara en tand som spökade och inte cancer. Nu är det bara fynden i lungan och tolvfingertarmen kvar att undersöka. 

I måndags fick jag min första zoladex spruta. Det kändes. 

Sitter på bussen nu påväg till ett möte med gyn onkologen för att diskutera om det blir sterilisering eller ta bort äggstockarna. Jag hoppas jag kan ta bort äggstockarna för då slipper jag sprutorna. 

Ha en fin dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Tvåbarnsmamma som skriver om min vardag och mitt liv. Stör du dig så läs inte, ni andra: välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela