Cimbla

Onsdag.

Publicerad 2016-11-23 19:57:53 i Allmänt,

Denna vecka har vart sjukt konstig. I måndags hade jag feber, japp lyckades visst smitta mig själv med förkylning. Bra jobbat Camilla. Låg lite för högt i temp så jag fick gå ner och ta prover. Som tur va verkar min kropp samarbeta med mig när det gäller det iaf. Sänkan va hög men de vita blodkropparna funkade så länge inte tempen steg så det va bara att vila och vänta.

När jag vaknade igår va febern borta. Kändes bra. Det va dags för picc-line spolning och sen smink kursen look good feel better. Det va kul. Tror det är nyttigt att träffa andra i samma situation och jag fick många bra tips och råd och även en massa bra smink.

Har ju lyckats dra på mig vagel efter vagel i mitt högra öga sen jag gjorde behandling nr två. Allergisk reaktion som är ganska vanlig. Kommer förmodligen se ut som jag gått match med Mike tyson ett tag till. Ont som satan gör det oxå och man vill inte direkt visa sig bland folk.
Nu på kvällen gick jag ner för att handla och vad händer. Jo jag möter självklart nån jag inte vill möta. Jättekul eller inte.

Idag har jag grejat lite här hemma. Putsat fönster, bytt gardiner och julpyntat köket. Sen blev jag trött. Får ta ett rum i taget.
Thea beställde köttbullar till middag så det va bara att slänga ihop en smet och rulla.
Nu ska ungarna i säng och jag oxå.
Natta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Tvåbarnsmamma som skriver om min vardag och mitt liv. Stör du dig så läs inte, ni andra: välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela