Cimbla

Röntgen

Publicerad 2016-12-29 19:05:24 i Allmänt,

I förrgår gjorde jag dt röntgen. 1 liter vatten, 1liter kontrast plus lite till när jag låg där inne sen minst 1 liter vatten efteråt. Usch inte gott. Som toppen på det fick jag min behandling nr 5. Wohoo snart i mål! Hade med mig bästa Emma som sällskap. 


Igår va det sjukhuset igen. Då va det dags för scint röntgen, skelett röntgen. 
Fick åka in på morgonen och få radioaktivt sen hade jag tre timmar att spendera hur jag ville så jag tog ett varv på stan och lunchade med Sandra innan det va dags. Jag har ju som sagt svårt för att ligga still och trånga utrymmen men det gick bra. Nu är det bara denna långa väntan på svaren. 10 januari har jag läkartid. 
Efter röntgen gick jag iväg och fick immunförsvar sprutan. 

Idag åkte mina tjejer för att fira nyår hos morfar. 
Jag mår ap illa och får i mig typ filmjölk med jordgubbssmak. 
Fick i mig lite soppa förut oxå men det tar emot. 
Har fått dubbla akut illamående medicinen. 

Sovit massor idag och snart är det natten. Skönt! Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Tvåbarnsmamma som skriver om min vardag och mitt liv. Stör du dig så läs inte, ni andra: välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela