Cimbla

Prickar

Publicerad 2016-12-18 21:01:45 i Allmänt,

Hela mitt ansikte och huden över bröstet är täckt av kliande prickar. När det blivit såhär innan har jag fått ta kortison men nu skulle jag inte göra det. Smörjer och smörjer med hydrokortison men det blir bara värre. 


Jaja. Haft en bra helg för övrigt. Första barnlediga helgen på evigheter. Har spenderat kvällarna med J. Hälsat på hos Börris, Ikea med madde och Julia, städat och tvättat sen har jag bara varit. 
Nu är jag trött, ligger här med denna klåda och halsbrännan från helvetet. Ska läsa sen sova. 

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Tvåbarnsmamma som skriver om min vardag och mitt liv. Stör du dig så läs inte, ni andra: välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela