Cimbla

Nyår.

Publicerad 2016-12-31 16:26:04 i Allmänt,

Nyår för mig betyder inget i år. Tar det som en vanlig dag. 

Tjejerna åkte till morfar i torsdags och det är jag glad för så de får fira ordentligt. Jag har tyvärr inte orken. Känner mig inte så glittrig heller för den delen. Har sovit nästan konstant sen de åkte. Idag har det känts lite bättre med illamåendet. Har orkat tvätta och tagit en promenad. 
Har vilat lite oxå. 
Ska snart hoppa in i duschen och fixa naglarna. Nagelvård är tydligen viktigt. 
Kanske skulle slå på stort och göra en ansiktsmask. 

Tänker inte summera året som varit som jag brukar göra mer än att det har varit det absolut värsta i mitt liv på många sätt. 

Hoppas ni alla får en fin nyårsafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Tvåbarnsmamma som skriver om min vardag och mitt liv. Stör du dig så läs inte, ni andra: välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela