Cimbla

Jul

Publicerad 2016-12-26 22:11:18 i Allmänt,

Nu har julen passerat. Äntligen. Jag har extremt svårt för jul. Men man måste ändå försöka för barnens skull. 


Uppesittarkväll blev det som vanligt. 

Julafton spenderades utan barn. Jag låg i soffan större delen av dagen, hade tvättstugan och va upp till Anette en stund. På kvällen kom J. 

Juldagen gick jag upp tidigt och började med maten. Tjejerna kom hem och sen gick vi på bio med madde och Julia. 

Efter bion gick vi hem och firade jul. Massa mat och annat gott. Mamma, Mats och syrran va här. 

Idag har vi shoppat, jag köpte ett par skor att springa i så nu kan jag inte banga, i mars börjar jag. Kan jag klara cellgifter kan jag fan börja springa oxå. 

Emmie har shoppat med sin kompis på bergvik. De blir stora alldeles för fort. 

Nu ska jag krypa ner, är dags för behandling nr 5 imorgon och jag ska även göra en dt röntgen. På onsdag ska jag göra en annan slags röntgen som jag inte kan stava till. Sov gott alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Tvåbarnsmamma som skriver om min vardag och mitt liv. Stör du dig så läs inte, ni andra: välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela