Cimbla

Illa

Publicerad 2016-12-10 17:38:40 i Allmänt,

Japp konstant illamående är det tydligen som gäller nu. Inte kul alls men hellre detta än värken som blev med den andra medicinen.

Har fått blåsor lite varstans på kroppen oxå. Tur det försvinner sen.

Tröttheten har ökat.

Ja det va väll typ det.

Känner mig inte särskilt rolig just nu men vi har iaf lyckats med en mys dag och fixat hemmagjord pizza.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan tills det är läggdags för liten.

Just det, har äntligen fått iväg en remiss om att sterilisera mig. Känns bra, det räcker så bra med mina små :)

Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Tvåbarnsmamma som skriver om min vardag och mitt liv. Stör du dig så läs inte, ni andra: välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela