Cimbla

Bröstprotes

Publicerad 2016-12-14 20:07:23 i Allmänt,

Igår va jag iväg och provade ut min bröstprotes. Va inte direkt kul, hade sett fram emot det men det kändes inte alls bra. Tog en av varje. Den ena lägger man i en ficka i bhn och den andra klistrar man mot huden. Kändes jätte konstigt när jag nu vant mig vid den där i fetvadd. Oftast går jag ändå runt utan protes för det känns skönast om jag inte ska nånstans då.


Gick även till vårdcentralen igår med ögat för den receptfria ögonsalvan hjälper inte. Fick en med antibiotika i för jag har tydligen fått en inflammation oxå så nu hoppas jag att detta ska hjälpa. Ser verkligen inte klok ut. 

Idag har jag varit på möte med skolsköterskan om Emmie. Gick bra. Hon ska få specialkost i skolan nu. 

Sen åkte jag till sjukhuset för spolning av picc-line. Tog även en promenad i solen. 

Min smak börjar komma tillbaka så idag har jag gjort min heta kycklingsoppa. Gott! 

Nu ska ungarna i säng och jag ska packa till Thea innan jag oxå kan krypa ner. 

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Tvåbarnsmamma som skriver om min vardag och mitt liv. Stör du dig så läs inte, ni andra: välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela